новини
на фокус

Идеи vs. Коронавируса

Кризата с коронавируса ни изненада! Но в крайна сметка кризи е имало и винаги ще има. Бизнесите, които бързо се ориентират как да превърнат кризата в нещо добро и позитивно,

...

Виж още

Ефективен маркетинг за естетични центрове

Как да изградим ефективна маркетинг стратегия за естетични центрове? Повечето хора смятат, че маркетингът и рекламата са едно и също нещо. Други мислят, че маркетинг означава само Facebook и Instagram

...

Виж още

Колко струва клиент за лазерна епилация?

Време за четене: 3 мин. Настоящият клиент за лазерна епилация, антицулилтни процедури или подмладяване на лице струва в пъти по-евтино на бизнеса. Изчислявали ли сте колко Ви струва да привлечете

...

Виж още

Лазер според практиката

Знаете, че лазерната епилация е печеливш бизнес. Особено в България. Особено сега. Знаете, че искате да инвестирате в бизнес с лазерна епилация. Не знаете какъв лазер трябва да си купите.

...

Виж още

За първи път в България: Medical Aesthetic Dermatology Forum

Medical Aesthetic Dermatology Forum се проведе за първи път тази година в Pirin Golf Country Club от 4 до 6 юни. Събитието бе организирано от Бул Мед Консулт с идеята да се превърне

...

Виж още

Шести MABF – шест стъпки напред в развитието на естетичния бизнес

За шести пореден път се проведе единственото по рода си събитие, посветено на добрите практики в развитието на бизнес с естетични процедури в България – Medical Aesthetic Business Forum. Medical Aesthetic

...

Виж още

Бизнес с лазерна епилация – една неизползвана възможност

Бизнес с лазерна епилация – една неизползвана възможност

Годишно се извършват около 13 милиона процедури лазерна епилация в световен мащаб. Това прави обезкосмяването една от първите три нехирургични естетични процедури, които клиентите предпочитат и търсят ежедневно, показва проучване на Candela от 2017 г. Премахването на нежеланото окосмяване е идеалната процедура за привличане на нови

...

Виж още

Пазарът на апаратни естетични процедури за лице до 2022 година

Пазарът на апаратни естетични процедури за лице до 2022 година

Пазарът на апаратни естетични процедури за лице ще нарасне с около 7.3% до 2022 година. Според мащабно проучване на Transparency Market Research от края на 2017 година, пазарът на естетичните процедура за лице ще нарастне по обем и стойност с около 7.3%, като ще достигне стойност

...

Виж още

3-те най-търсени процедури след карантината

3-те най-търсени процедури след карантината

9% ръст в потреблението на skin care процедурите след карантината в Китай. Това показва проучване на компанията за маркетингови изследвания McKinsey Company.  Докладът разглежда потреблението на различни видове стоки и услуги по време на изолацията и седмици след нея в няколко държави, сред които Китай, САЩ,

...

Виж още

COVID19 и естетичният сектор по време на вируса

COVID19 и естетичният сектор по време на вируса

Коронавирусът (известен още като COVID19) зарази официално всеки аспект от ежедневието ни: затвори училищата и офисите; промени плановете ни за пътуване през пролетта. В интернет преобладава съдържание от постове, препоръчващи да си мием ръцете, информиращи за недостиг на доставки и предполагаемите ползи от цинка. Трябва ли

...

Виж още

Пазарът на процедури за присаждане на коса

Пазарът на процедури за присаждане на коса

Пазарът на процедури за присаждане на коса в световен мащаб се оценява на 4.1 милиарда долара. Това показва проучване на Международната асоциация на пластичните хирурзи, занимаващи се с възстановяване на коса (ISHRS). Изследването е завършено през 2017 година и обхваща целия сектор. В него се включва

...

Виж още

PicoWay лазерно лечение и за цветнокожи

PicoWay лазерно лечение и за цветнокожи

С лазерът PicoWay вече е възможно лечението на дерматологични проблеми при тъмнокожи. Днес 88,5% от населението в световен мащаб се състои от цветнокожи хора. Това показва необходимостта от дерматологични интервенции, които да отговарят на специфичните потребности от лечение на тази нарастваща група пациенти. Лазерът PicoWay: Революционно

...

Виж още

Ценообразуване в естетичния сектор.  Факторът „време“

Ценообразуване в естетичния сектор. Факторът „време“

Ценообразуване в естетичния сектор е тема, която може би изглежда елементарна и поради тази причина често е пренебрегвана. Всеки знае, че трябва да изчисли разходите, които има при предлагането на даден продукт или услуга и да добави определен процент печалба. Или пък още по-лесно – да

...

Виж още

Идеи за коледни промоции

Идеи за коледни промоции

Коледа наближава и имате нужда от идеи за коледни промоции? Промоциите започват да се сипят като пухкави снежинки върху главите на потребителите. А бизнесите се надпреварват по креативност. Рекламните бюджети скачат до небето, защото всеки знае: по Коледа се печели най-много. Какво да измислим тази година,

...

Виж още

Happy employees make happy customers

Happy employees make happy customers

Втора годишна среща на бизнес клуб Aesthetic Manager. Как да мотивираме екипа си да работи за нас така сякаш работи да себе си? Как нашите служители да бъдат щастливи, така че да правят и клиентите ни щастливи? Това са само две от темите, които се дискутираха

...

Виж още

Д-р Ръткова: VBeam Perfecta е моят първи избор

Д-р Ръткова: VBeam Perfecta е моят първи избор

Д-р Мария Ръткова е дерматолог от ново поколение. Тя е главен лекар в клиниката по естетична дерматология Dermal Lase Center в София.  Д-р Ръткова е завършила Медицина в Медицински Университет София и специализация по Дерматология и Венерология в УMБАЛ „Александровска“. „Моята страст са онкодерматологията и дерматохирургията.

...

Виж още

Контакти

Бул Мед Консулт ООД

  • адрес

    Централен офис гр. София:
    ул. Александър Жендов 1
    етаж 9, офис 17

    Офис гр. Варна:
    ул. „Коево“ 3, 9027 Индустриална зона - Планова

    Работно време:
    от понеделник до петък
    от 09:00 ч. до 18:00 ч.

    За поръчка на консумативи тел: +359 87 961 8364

  • телефон

    +359 88 259 0400

  • email

    office@bulmed.bg