IBBF 2017: Три дни изпълнени с нови знания, технологии и много приятели в beauty сектора в България

 

Препубликуваме прекрасната статия на списание BeautyWoman, която отрази Международен beauty бизнес форум IBBF 2017


 В периода 04–06 юни 2017 г. в RIU Pravets Resort се състоя първият по рода си у нас Международен beauty бизнес форум в сферата на естетиката, дерматологията и козметиката, организиран от фирма BulMed Consult. Във форума взеха участие наши и чуждестранни лектори, които представиха ефективно работещи бизнес модели и акцентираха върху маркетинга и иновациите в beauty индустрията. Форумът премина при голям интерес от страна на утвърдени специалисти в областта на естетичната дерматология и козметиката от цяла България, които взеха активно участие в дискусионните сесии след всяка лекция.

 

nachalna

 

 

Международният beauty бизнес форум беше открит от г-н Мартин Иванов, собственик на BulMed Consult, който представи компанията и успешното й бизнес развитие и подчерта, че нашите специалисти се отличават с много по-високо ниво в сравнение с професионалистите от съседните държави.

 

 

_DSC0357

 

 

„Управление на екипи от разстояние“ бе лекцията на г-н Петър Иванов, международен бизнес трейнър и шампион на България за ветерани по хвърляне на копие и диск, който представи основните опорни точки за изграждането на силен и мотивиран екип и даде ценни съвети за успешната му работа и постигането на бързина, качество и продуктивност. Ключов фактор за успеха е доверието, което съчетава личните качества и професионалните умения на всеки специалист от екипа. Основните опорни точки за създаването на силен екип са: яснота (фокус върху личността, матрица на силните страни, взаимозависими цели), структурирана комуникация (екипни срещи, личен пример, гъвкав подход) и дух на победа (стимули, мотивации, награди).  Втората лекция на г-н Иванов беше „Тайните на успеха“, в която той открои 3 важни точки за постигане на успех: поставяне на ясни цели и визия, по-големи от собствените и ангажиращи целия екип, изключително много работа, мобилизиране и мотивиране на всеки член от екипа. Пътят към успеха е свързан с излизане от зоната на комфорт и приемане на нови предизвикателства.

 

 

_DSC0384

 

 

Инж. Георги Панчев, един от най-добрите специалисти по лазери в България и управител на BulMed Consult, представи темата „Възвръщане на инвестицията от лазерната епилация. Кои са най-важните елементи за успеха?“, в която постави акцент върху предимствата на бизнеса с лазерна епилация. Той подчерта необходимостта от предварително планиране и концепция на клиниката или салона, включително и правилния избор на качествен лазер от реномиран производител, обясни факторите, които определят приходите и разходите и обърна специално внимание върху формирането на цените на услугата, което има важно значение за възвръщане на инвестицията от лазерната епилация. Инж. Панчев представи и Antera 3D – иновативно устройство за заснемане, анализ и измерване на измененията по кожата, който комбинира реалистичен 3D анализ на текстурата на кожата и бръчките, както и впечатляващо точно измерване на промените в зачервяванията и пигментациите. Antera 3D е мощен маркетингов инструмент за увеличаване на продажбите, предоставя пълен анализ на състоянието на кожата, подобрява имиджа на клиниката и повишава удовлетвореността на пациентите.

 

_DSC0416

 

 

„Бизнес модели за възвръщане на инвестицията в апарати за лице и тяло“ бе лекцията на г-жа Рамона Феликану, мениджър на лазерно-естетичен център ELOS, един от най-успешните и модерни центрове по естетика в Букурещ, Румъния. Г-жа Феликану подчерта, че неинвазивните процедури за оформяне на тялото стават все по-търсени в световен мащаб. Тя представи апаратите VelaShape III и Cool Tech (криолиполиза), начина на провеждане на терапиите в зависимост от индивидуалното състояние на пациента и резултатите, които са видими още след първата процедура. Възвръщането на инвестицията в апарати за тяло е свързано от една страна с категорично видимия резултат при пациентите, а от друга – с направените снимки преди и след терапията, за да може пациентът сам да се увери в постигнатия ефект. Г-жа Феликану представи и процедурите за лице с апаратите HydraFacial и eTWO, като акцентира върху ползите от тях за увеличаване посещаемостта на клиентите, съответно и приходите за центъра. Тя запозна аудиторията и с прилаганите в центъра методи за създаване на лоялни клиенти.

 

 

_DSC0430

 

 

Г-н Тибериу Додан от Румъния, експерт по дигитален маркетинг представи лекцията „Онлайн маркетинг в beauty индустрията“, като подчерта важното значение на интернет за генериране на повече клиенти и увеличаване на продажбите. Основните насоки са: създаване на оригинално съдържание на сайта, подходящо за конкретния бизнес, оптимизация, правилна структура и внимателно използване на текстови материали, снимки и видео в сайта. Важно е и доброто промотиране на сайта в Google, свързването му със социални мрежи като Facebook и Instagram, въвеждане на Facebook Pixel – специален код, който измерва всички посещения от Facebook в сайта, изграждане на линкове чрез Link Building, добавяне на локация в Google Maps, както и използване на други инструменти, с помощта на които сайтът ще бъде лесно откриваем от клиентите и ще се генерира по-голяма посещаемост.

 

 

ГАЛЕРИЯ СЪС СНИМКИ ВИЖТЕ ТУК:

 

 


X