Aesthetic Manager: ИДЕИ ЗА КОЛЕДНИ ПРОМОЦИИ от Елена Петкова

Коледа наближава и промоциите започват да се сипят като пухкави снежинки върху главите на потребителите. А бизнесите се надпреварват по креативност. Рекламните бюджети скачат до небето, защото всеки знае: по Коледа се печели най-много.


Какво да измислим тази година, за да ни забележат? Като маркетинг специалист бих посъветвала:
Преди да се впуснете през глава в отстъпки, промоционални пакети, флаери, реклами в списания, радио и прочие, помислете философски.

 

Помислете за Коледния дух, за нуждите и желанията на хората през този период, за това, което ги вдъхновява. Коледа е времето, когато носталгията по семейството, близките и приятелите се събужда жадна за човешки чувства. Това е най-чувственият, най семейният празник за християните по целия свят. Коледните филми, които гледаме по телевизията, украсата навсякъде около нас,
коледната музика, която се лее от всяка радиостанция, магазин и ринг тон, допринасят настроението ни да бъде още по-семейно, уютно и носталгично.

 

Коледа е времето, когато хората не просто „развързват кесиите“, те са готови да даряват и подаряват – пари, време, усилия. Коледа е времето на благотворителността. Коледа е времето, когато хората обичат да глезят себе си и близките си и не жалят средства за това.

СВАЛИ  СПИСАНИЕТО БЕЗПЛАТНО

Коледа е времето на свръхемоциите. Затова нека яхнем коледните емоции на нашите клиенти със следните няколко идеи за промоции:

 

 

ТОЗИ МАТЕРИАЛ Е ЧАСТ ОТ СПИСАНИЕ AESTHETIC MANAGER

 

 

 

 

 


X