Как да калкулираме правилно цените на естетичните процедури?

Как да създадем лоялни клиенти и как да ги превърнем в адвокати на бранда?

Кога и защо да предоставяме отстъпки от цените на естетичните си процедури?

Това са само част от въпросите, които намериха отговори по време на първата годишна среща на членовете на бизнес клуб Aesthetic Manager. Срещата се проведе на 8 декември 2018 г. в най-високата и модерна сграда в България – Capital Fort в София. Тя се издига на цели 126 м височина над града.

Бизнес клуб Aesthetic Manager е първият по рода си в България бизнес клуб, който събира на едно място повече от 150 собственици и управители на естетични клиники и центрове в България. В него членуват още представители на университетите по медицина и козметичните колежи у нас, както и дерматолози от Великобритания, пластични хирурзи от Италия,  мениджъри на естетични клиники от Румъния.  Вие искате да станете член на клуба, научете повече ТУК.

 

 

Членовете на клуба се събират веднъж годишно, за да дискутират проблеми и казуси от практиката си, както и за да анализират състоянието на пазара на естетичната медицина в България. Тази година темата на срещата беше маркетинг и продажби, а лектор – бизнес консултантът Радослав Благоев.  Той е високорезултатен бизнес консултант и ментор, както и предпочитан лектор на различни семинари и конференции по теми, засягащи бизнес развитието, маркетинга и продажбите. Провел е редица корпоративни обучения и ежедневно консултира българските настоящи и бъдещи предприемачи. През 2017 г. той издаде книгата „Хвани Жокера“, която за кратко време се превърна в бестселър.

По време на трейнинга си Радослав Благоев приведе редица примери за това как да открием лоялните си клиенти и как да ги задържим и превърнем в адвокати на бранда. Той разказа с примери как да изградим бранд и защо това всъщност е важно за бизнеса, независимо дали той е лекарска практика или естетичен център.

След обучението на Радослав Благоев, което продължи повече от 5 часа, се оформи полезна дискусия чрез гостите на събитието. Тя засегна темата за ценообразуването, състоянието на пазара на естетичните услуги у нас, както и щекотливата тема за законовата регулация на този вид дейност. Членовете на клуба се обединиха около идеята, че пазарът в България се развива бързо и динамично, затова общите усилия на всички участници в него е от решаващо значение за стабилността му, както и за високото качество на естетичните процедури у нас.

Следващата среща на бизнес клуба ще бъде в края на 2019 година.