Две Мисис България се присъединиха към „клуба на Мадона“

Мисис България 2008 Милена Шаркова и  Мисис България 2003 Маги Желязкова се присъединиха към „клуба на Мадона“.  Така условно са наречени всички популярни личности по света, които поддържат външния си вид с Терапията на Мадона.

Двете наши  красиви дами също довериха грижата за лицата си на тази терапия, както преди време направиха Виктория Бекъм, Ева Лонгория, Наоми Кембъл. С тази разлика, че докато холивудските звезди имат лични терапевти, които им прилагат процедурата на Мадона в техните домове, нашите известни личности посещават елитните естетични клиники, за да поддържат красотата си. Маги и Милена, например, се подлагат на Терапията на Мадона в клиника „Дерма Про“ в София.

Какво представлява Терапията на Мадона – Intraceuticals?
Оригиналното наименование на процедурата е Intraceuticals, но тя става популярна у нас и по света като Терапията на Мадона, защото Кралицата на попа всъщност е една от първите холивудски звезди, която започва да поддържат лицето си с нея. В момента в дома си Мадона има няколко апарата за процедурата. Апаратите пътуват с нея на турнета и задължително „гледат“ всеки неин концерт зад кулисите. Тя си прилага терапията и преди заснемането на видео клипове или фотосесии.

Процедурата представлява интердермално проникване на 95% чиста хиалуронова киселина в дълбоките слоеве на кожата на лицето. Проникването става с помощта на кислород под високо налягане, който се произвежда от специален апарат. Машината няма аналог на пазара.

Терапията разполага с няколко различни вида серуми, които се грижат за специфични проблеми на кожата на лицето – акне, суха и сивкава кожа, бръчки, пигментни петна, стресирана и състарена кожа. Серумите съдържат освен хиалуронова киселина  и чисти природни съставки, и естествени антиоксиданти – алое вера, зелен чай, екстракт от джинджифил, жълт лапад, екстракт от кора от мандарина, екстракт от маслини, от бамя, от африканска брезова кора и разбира се – богат витаминен комплекс.  Серумите съдържат витамини А, Е и С.

Коя е Милена Шаркова?
Тя е сред най-красивите омъжени българки, управлява собствен бизнес и обича работата си. Целият й  свят се върти около красотата и творчеството.  Тя не е професионален модел, но в биографията си има участия в ревюта, фотосесии и представяния на колекции на световноизвестни марки, сред които Pronovias и Cesare Paciotti. Сега е лице и на холивудската подмладяваща терапия Intraceuticals, Терапията на Мадона. Милена Шаркова е клиент на Дерма Про Клиник

Милена е завършила две магистратури – маркетинг и бизнес администрация. Работила е 5 години като бранд мениджър в голяма българска компания. От 8 години успешно ръководи собствен бизнес – верига магазини за подаръци и авторска керамика. Четири от магазините й са в Албена, а два в София.  Самата тя признава, че прави и свое изкуство от керамика, но още не се чувства достатъчно уверена, за да го продава.  И докато бизнесът й се развива добре, Милена се вихри и на модните сцени.  Носителка е и на титлата Mrs Super Model of the Worldwide of Mayas в категорията за омъжени дами на международния конкурс в Доминиканската Република. Водеща максима на красивата бизнес дама е да търси баланса и „златната среда“, както в бизнес концепциите си, така и в житейската си философия. Това се отнася и за козметичните процедури, на който се подлага, с цел естествена и добре поддържана визия.

Коя е Маги Жлеязкова?
Напоследък Мисис България 2003 Маги Желязкова, която е клиент на Дерма Про Клиник, се подвизава повече като телевизионна водеща отколкото като модел. Последно зрителите са я гледали като водеща на здравното предаване „Специалистите“ по Нова тв. Преди това беше водеща на едночасовото шоу „В салона” по TV2. Маги Желязкова водеше и „Къщата на парите“ по Нова телевизия, което стартира по времето на „Биг Брадър фемили“ с коментари за къщата. Самата тя участва във втория сезон на риалити шоуто „VIP Brother“.

Кариерата й на модел започва през 1990 година, когато за първи път се качва на модния подиум. Работила е с всички известни български дизайнери и модни агенции. Снимала се е в много музикални видео клипове, била е рекламно лице на популярни марки и престижни модни списания. През 2003 година печели титлата „Мисис България”. През 2006-а се снима за корица на Playboy, а три години по-късно отново е на корицата на популярното еротично издание. Снимала се и за FHM.

Снимки ХАЙЛАЙФ и Петър Чолаков

 


X